Νέα καμπάνια από τον ελληνικό καφέ Λουμίδης Παπαγάλος Παραδοσιακός
Οι καιροί αλλάζουν αλλά κάποιες αξίες παραμένουν αναλλοίωτες στο πέρασμα του χρόνου.
Σε αυτή την ιδέα βασίστηκε και η νέα καμπάνια του ελληνικού καφέ Λουμίδης Παπαγάλος, που δημιούργησε η McCann Erickson σε συνεργασία με την εταιρεία παραγωγής την TOPCUT MODIANO και έκανε την εμφάνισή της στους τηλεοπτικούς δέκτες την Παρασκευή 6 Φεβρουαρίου. Σε ένα πέρασμα από το 1919 μέχρι και σήμερα, πάνω από ένα φλιτζάνι Παπαγάλος εκφράζονται όνειρα, ιδέες, μυστικά, έρωτες, δυνατά «θέλω» μέσα από διαφορετικές ιστορίες & ανθρώπινες σχέσεις.
Με ένα ταξίδι, λοιπόν, που μετράει σχεδόν 100 χρόνια τώρα, ο ελληνικός καφές Λουμίδης Παπαγάλος περνά από γενιά σε γενιά σαν “κληρονομιά”, ενώνοντας το χθες με το σήμερα με το μοναδικό του άρωμα … έκαστος στο είδος του και ο Λουμίδης στους καφέδες!
Δελτίο τύπου Λουμίδης Παπαγάλος